Veelgestelde vragen

1. Ik heb een vraag over mijn DigiD
Voor al uw vragen over DigiD kunt u terecht op de website van het DigiD, of:
• Telefonisch via 088 123 65 55 (lokaal tarief) op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur
• Via e-mail: info@digid.nl Zet in de e-mail uw telefoonnummer. Zet nooit uw gebruikersnaam en wachtwoord van DigiD in de e-mail.

 2. De website van de gemeente ’s-Hertogenbosch laadt niet goed in mijn scherm
De beste weergave van ‘Mijn uitkering ‘s-Hertogenbosch’ heeft u met de nieuwste versie van Firefox, Google Chrome, Internet Explorer 8 (en hoger) of Safari. Deze browsers zijn gratis te downloaden, bijvoorbeeld via Google.

3. Mijn gegevens kloppen niet 
Hebt u het gevoel dat uw gegevens niet kloppen? Neem contact op met uw inkomensconsulent, of bel met het Gemeentelijk Contact Centrum (GCC) op telefoonnummer (073) 615 51 55.

4. Kan ik ook mijn inkomsten, vakantie of andere wijzigingen doorgeven?
Nee, dit is nu nog niet mogelijk. In de toekomst worden de mogelijkheden uitgebreid. U kunt nu alleen uw e-mailadres en telefoonnummer wijzigen.

5. Krijg ik ook nog uitkeringsspecificaties per post?
Ja, voorlopig blijft u uw uitkeringsspecificaties per post ontvangen. Het digitaal bekijken van uw gegevens is een extra service die we aanbieden. ‘Papieren’ post blijft nog bestaan.

6. Kan ik ‘Mijn uitkering ’s-Hertogenbosch’ ook raadplegen op mijn smartphone?
Ja dat kan. Ook hiervoor moet u inloggen met uw DigiD.

7. U hebt een bewindvoerder?
Als u een bewindvoerder hebt, kan het handig zijn om hem/haar te machtigen om met uw DigiD in te loggen op ‘Mijn uitkering ’s-Hertogenbosch’. De bewindvoerder kan zo uw uitkeringsspecificaties inzien en wijzigingen doorgeven. Neem hiervoor contact op met uw bewindvoerder. 

8. Hebt u nog andere vragen?
Neem contact op met het Gemeentelijk Contact Centrum via telefoonnummer (073) 615 51 55.